maandag 16 juni 2008

Avond in de tuin…

Het zijn van die avonden dat ik gewond zo maar in tuin ziet en het gebuurt niets en toch maak ik stiekem heel viel foto’s van dat nikst om mij heen…

Daar ziet vogel te kijken: zal ik in tuin komen of niet …
En ja, hij neem de risico tussen alle honden te landen…
Daar loop ook een duif …
Nesi die kijk toch niet en zoek muizen in de bosjes… Lotje geniet van het leven…
Suerte komt Lotje uit te dagen om te spelen...
Maar het lukt niet…Lotje heb echt geen zien…
¨Potverdorie nu ben ik wakken¨ denk Lotje…
Suerte met haar ondergebitjes…
Nesi is nadenken…
Elfje ziet te suffen..
Paco steek even zijn neus in wind…
Ja, het zijn van die avonden dat het NIEKTS gebuurt …en toch zijn die mooi…

1 opmerking:

Mieneke zei

Ja, wanneer je goed observeert is er altijd wel iets moois te zien!
Prachtige foto`s adela, doet Elfje het verder goed?