zaterdag 7 juni 2008

7. juni

Een dag zonder foto’s is een dag niet geleefd…
Zep en Robin, 2 loges van deze wekend…
Paco kan goed zwemen…
Maar lang niet zo goed als Abi
Onze gelukkige Elfje!
Stillte…
Deze is voor mij alle liefste mannetje, die vandaag jarig is!!!
En deze zijn voor onze Lady…
Die had gister haar grootste geluk van haar leven beleeft!
Zij licht nu heel zielig in haar maantje en heb viel pijn aan haar potje. Haar buikje is helemaal blauw van kneuzingen maar zij eet, drink en meest belangrijk : zij LEEFT !!!!

2 opmerkingen:

Mieneke zei

Nog Gefeliciteerd! Weer prachtige foto`s. Ja, Lady zal nog wel een paar dagen spierpijn houden, als ze verder goed eet en drinkt, plast en poept komt het wel weer goed. We gaan zo een hondenwandeling doen, niet zo ver want het is behoorlijk warm, ze gaan wat ploeteren in het water.

Fijne zondag!

Mireille zei

Jeetje Adéla, wat ziet Elfje er goed uit joh! Niet normaal!

Ik heb trouwens (denk ik?) geen mailadres meer van je maar ik wilde je foto's laten zien die ik gisteren gemaakt heb. Zal ik je maar een link geven?

http://smg.photobucket.com/albums/v324/Itismeagain/Juni%202008/?albumview=slideshow

Heerlijk gewandeld gisteren.

Hé, we spreken weer
liefs,
Mireille