zondag 22 juni 2008

Foto virus

Lekker warm, echte eerste zomer dag is werkelijk geluk…
We gingen met Marion en Ricky en alle honden lekker zwemmen bij het grote vijver…
Omdat alle mensen om mij heen worden in eens besmet door super leuke ziekte ¨fotogekte¨, zijn tijdens deze wandeling viel wat foto’s geschoten :-)
Ik zal paar foto’s van ieder bij deze log plaatsen..3 paar ogen zien eenmaal meer als een paar, toch…

Zo zag ik het dag ik:
Tibo in water… Nesi met Storm in galop
Ricky is honden entertenen
Abi: ¨Na, kom op met die bal!¨
Lady: ¨Als ik maar niet in de water moet! ¨
Abi met Paco in actie.
Marion: ¨ Wat grappig he! Hihihi¨
Lotje die is heel zielig omdat zij niet los mocht, maar had we haar wel lost gelaten, zaten we denk in nog steeds op haar te wachten…
Elfje die vind alles goed…
Ricky met Marion: ¨Laat maar zien wat je had geschoten!¨

Zo zag het dag Ricky:

Zo zag het dag Marion:

1 opmerking:

Marco zei

zijn weer schitterende beelden. Leuk dat alle honden zo vrij rond kunnen lopen en zwemmen. Groetjes van Kimmetje en Hannah.