dinsdag 13 januari 2009

ACE/SHIN info

Afgelopen zondag mocht ik het huisbezoek doen bij mensen die deze schat gaat adopteren!
Tess krijg super thuis bij nog een ander liever boxer…
Dus vingers cross! (foto van Tess is coped van ACE web)


Vandaag had ik weer wat door het databasen van ACE/SHIN hondjes bekijkend. Moet ik niet waak doen omdat het zo viel pijn doen. Niet allen al die snuitjes te zien maar ook dat ik nikst zo viel meer voor hun kan doen. Toen ik bij NELA (klik hier) hondjes kwam schrok ik echt! Och die nek! Precies zelfde had onze Elfje…en het is ook nog teckel mix… Hopen dat ook zij heel snel warme mandje vind!

31.1. word ook in Antwerpen het SHIN avond georganiseerd!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooh... verschrikkelijk die nek! Kan daar heel slecht tegen... In wat voor wereld leven we???
Triest... te triest voor woorden..

X
S

Anoniem zei

Hé Adela,
Wat lief van jou dat je dit op je blog zet.
Bedankt van Theo en Gisje
en alle SHINeesjes