zondag 25 januari 2009

Bijna een kerst wonder: Farouche

Kort naar mij vrienden ( Spaans/Nederlandse) Gina moest van haar hond Sultan ( klik hier) afscheid nemen, was als wonder boven wonder een gedumpte puppy van duetje dog gevonden!
Het was op 1. kerst dag, in buurt van het grote asiel in Marbella.
Met toeval had ik juist in deze asiel Gina leren kenen. Zij werkte daar al 3 jaar als webmaster.
Het asiel bevind zich in bergen, achter Marbella, nog geen 10 minuten rijden van uit de centrum. Het is een mega grote strot plaats, alle afval en oude auto’s word hier gestort en als kersje op een tart is daar dus ook het asiel waar rond 300 gedumpte honden en nog meer katten zitten…

Foto’s uit mij archief gemakt in asiel Triple A klik hier voor het vergroting

Gina was dol gelukkig met haar het hondje. Onbegrijpelijk, dat iemand zo hond gewond weggooit als afval…
Maar kort dan naar lijk dat klein Farouche is niet helemaal gezoend en dat zal zeker ook het reden zijn waroom zij gedumpt was, zeer waarschijnlijk door fokker zelf, die niet zien had in het hogen DA kosten.
Haar slok darm was niet in oorden maar het was hope…
Heelast is het hope om 23.1. over gegaan…
En kleine lieve Farouche is nu in hondenhemel…
En arme Gina weer in diepe verdriet…
Och wat vind ik het erg, dat ik niet bij haar kan zijn…
Farouche had echt hemel op arden meegemaakt bij Gina en haar familie op hun finca, waar het liefde voor dier, gewond al van ver weg volbaar is….
(heel het verhaal van Farouche is te lezen op deze blog)

Voor meer informatie over de asiel in Marbella kan uw ter recht op deze web:
http://www.aaahelps.com/

2 opmerkingen:

Mieneke zei

Hola Adela,

Ja, wat verdrietig voor Gina, zij heeft het moeilijk, 2 honden in zo`n korte tijd, vind het zo erg voor haar. Had een mailtje van haar dus ik wist het al.
Wees gelukkig Farouche, Achter de Regenboog!

Anoniem zei

Och wat erg.Ik ken Gina dan niet persoonlijk maat weet wel dat ze een groot hondenhart heeft.
Lieve Farouche wat ben je toch een knappert, ik ben blij voor je dat je ook al is het veel te kort toch nog liefde heb mogen ervaren van Gina en haar familie. Lieve farouche veel geluk in de hondenhemel.
Gina heel veel sterkte met het verlies, het is zo oneerlijk.
Liefs, Ricky