zondag 25 januari 2009

Jacky ter adoptie

Dinsdag had ik huisbezoek gedaan voor hondje Jacky. Jacky was 3 manden geleden geadopteerd uit Spanje door een familie en nu moest die met spoed weg! Nu was voor hem herplaats aders maar door omstandigheden gaat ook daar het adoptie niet door. Jacky moest in opvang. Het is zo lieve makkelijke hondje en daroom had ik Ricky gevraag voor help! En ja! Ricky doen nu klein Jacky fosteren tot die nieuw en laat we hopen laste thuis gaat vinden. Ik ben heel dankbaar voor en ook aan Wim die met mij is gereden om kleine Jacky op te halen in middel of nowhere in Brabant…
Vandaag was prachtig weer en we ging met ze alle ouderwets lekeer gaan zondag wandeling maken. Het was een nieuw onbekenden gebied en honden vond het natuurlijk super leuk alle die nieuw geurtjes. En ook kleine Jacky deed gewond mee net als het nooit anders was gewest. Super doggie!
Koekje!? Juppie! Here I come! Leuk steltje zo met Lotje Elfje met haar nieuw zebra halsband van Ricky… Zoek de muis! Suerte laat zien aan Jacky hoe het moet in een konijn gat.. Meer informatie over adoptie van Jacky : klik hier

1 opmerking:

Anoniem zei

hallo, Jacky (voordien Manchito - toen ie uit Spanje kwam) is eerst bij mij in opvang gekomen. Het is inderdaad een schitterend, probleemloos hondje, echt een aanrader! ook een kindervriend.. Wie al zijn oog heeft laten vallen op Jacky, zou ik zeggen... niet twijfelen, je krijgt er een tof kereltje bij.
Mick