zondag 11 januari 2009

Zeeland

Vandaag kwam Ricky terug, naar bijna een mand, van Afrika!
Och, wat gaat toch de tijd zo snel.
Ik gin haar honden ophalen bij het logeer adresje bij Monique in Zeeland. Die Zeeland die in Belgie is. Heel gek. Men rijd van af Eindhoven door het Antwerpen heen en in eens is die weer in NL ?!? Heel vreemd. Maar goed, zo komen we weer eens ergens. Mij honden gin ook mee. Allen Lady is lekker met baasje in warme mand gebleven. Ik moet rijden met heb bus van Ricky, omdat mij auto was vandaag als goed official verkocht. Op zich vind ik vreemden auto’s niet erg te rijden maar deze bus stond heel tijd buiten onder dikke pack sneeuw en het aangevroren eis op de voorraam was dikker als het raam zelf. Naar bijna 2 uur rijden kwamen we aan. Wat is het toch gaaf weer Paco, Storm en Suerte te zien! Suerte had mij in eerste moment niet herken maar in no time gint het belletje bij haar rinkelen en ook zij was dolen heen. Ik weit zeker dat honden wisten dat ik hun komt halen en naar zijn vrouwtje weer brengen. Alle 3 zagen super uit! Beetje aangekomen en het was ook hard nodig. Toen gin we even nog op strand. Ook met honden van Monique, zij heb zelf ook 5 honden, allemaal 2dehands. Het was voor mij heel apart, omdat ik nog nooit in de winter ( Nederlandse winter, dan) op strand was gewest. Het was geen sneeuw maar alles was wit van de ijzel, zelf het zand op de strand. Onlangs het koud had aantal honden een duik gedaan in de zee. Elfje was in eens weer als pup! Zij vond het echt helemaal geweldig…
Daarnaar weer kleine 2 uurtje terug…
Hoe het Paco, Storm en Suerte deden toen hun Ricky zagen hoef ik niet uitlegden ;-)

Geen opmerkingen: