donderdag 18 december 2008

Sultan

Sultan is overleden.
Het grootse liefde van mij vrinden Gina
Het lijk niet op te houden met alle trieste gebeurtenis, net zo vlak voor de kerst…
Sultan was prachtig beest! Van binnen en van buiten..
Hij deed eer aan zijn naam en zijn ras…
Het was alle grootse lieveling hond van Gina…
Gina heb 6 honden maar zij deed nooit over deze feit geheimzinnig…
Eerst begrijp ik dat niet zo goed, maar nu ik zelf een roedelje heb, snap ik het heel goed.
Ook hou mens van alle zijn honden heel viel, is er een, DE EEN, de meest special, die meest close bij het hard is…
Het is heel special band …ik voel nu zelfde met mij Elfje…
Het feit, dat nu weer ander vrienden naar Ricky in zo vreeslijk verdriet beland, hak echt in…
Het zal lijkbaar echt niet overall vrolijke kerst zijn….

Lieve Sultan, gaan je goed daar in de honden hemel, je had dat verdient…

1 opmerking:

Mieneke zei

Ja, triest voor Gina, had ook een mailtje van haar.
Sultan was nog zo jong!
Wees gelukkig Sultan Achter de Regenboog.