woensdag 17 december 2008

Ricky met vakantie

Hallo hondjes van ¨Gaat ie mee¨!
Ik ben blij dat ik jullie mee op stap mag nemen, nu dat Ricky er voor bijna maantje naar Afrika is vertrokken, om haar grootse droom laten uitkomen…
We zullen haar heel erg missen maar zij komt weer snel terug!
We gaan er het beste van maken en ik hoop dat jullie het met ons net zo leuk zullen hebben als met Ricky!
We kennen elkaar al van onze eerdere ontmoetingen en gezamenlijke wandelingen in het bos, dus ik weet dat jullie schatten zijn en alles goed komt.
Ik had jullie baasjes uitgenodigd om even komen kijken nemen op deze blog, zo hun kan zien hoe dat alles met jullie gaat tijdens het wandelingen.
Vandaag was ons eerste dag. Alles liep op rolletjes. Het was nog wat zokenen maar gelukkig levert TomTom weer super werk af!
Op mij auto zijn geen stikkers. Parkeren in het centrum in de stad is niet zo makkelijk, dus voor die doel had ik speciale boortje gemaakt…
Jullie waren beetje verbaast dat ik in de deur stond en niet Ricky maar ik had niemand moeten overtuigen mee te gaan. Jullie ruikt het alles goed door.
Eenmaal in bos aangekomen en uit de auto uitgesprongen was het weer net als altijd een grote feest.
Alle riemen gingen los!

1 opmerking:

Willie zei

Heel mooi gedaan...!!! Tommeke