zondag 21 december 2008

Fabienne

Deze gaaf kaartje had ik van Fabienne in mail box gekrijgen!
Het is geen fotomontage. Fabienne heb eenmaal zelf rond 15 eigen honden en nog altijd paar pleeg honden...
Zij werkt dag en nacht voor straat honden in Spanje, en zij is het hard van Spaanse honden in nood
Ik heb echt bewondering voor deze vrouw….
Ik denk dat deze foto is gemaakt door Andreas ( mij fotograf idool)
Hier blog van Fabienne die ik ooit had voor haar gemaakt over haar honden. (Nu is die niet meer up to date.)
Klik hier.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je link doet het niet:(((

Supervliegzus zei

Hey,

we hebben even rondgesnuffeld, want we waren natuurlijk nieuwsgierig na je complimentje:)
Het is altijd mooi om te zien hoe mensen kunnen genieten van hun viervoetige vrienden.
Het is een mooie blog, met prachtige foto's, weer 1tje om in de gaten te houden.

Groetjes van de beestenboel.

Laag bij de grond zei

Hoi Adela,
Ik zag in de Hondenleven van de maand januari dat je vermeldt staat. Super hoor!
Groetjes, Karen en teckels