dinsdag 30 december 2008

Vaste ritme

Een van reden waroom ik ook van de feestdagen niet houd is dat alles raak uit de ritme.
En meest last van dat hebben onze honden.
Ook had Tom, die thuis is geblijven, het best gedaan om die zo goed mogelijk te verzorgen, was het niet helemaal succes geworden.
Lady is een half dag spoorloos gewest, alle honden raakte aan diarree.
Abi die al zo zo aan verlating angst lijd was helemaal van slag en haar geblaf zorg zelf dat voor 1. keer was door onze buren geklad over overlast. Wat natuurlijk zeer begriplik is.
Vandaar dus weer oud gezellig bij Dommel gelopen om het vaste ritme weer optepakken…
Het was prachtig weer. Koud en lucht had gouden kleur!
We kwamen ook onze vriend Paul met zijn hond Bobo de III. tegen…en nog viel meer.
Mufasa is een heel oude Leonberger met hard van goud. Hij is heel langzaam maar naar mij komt die altijd heel snel voor een kokje…
Baasje van Mufasa doen weer knuffels aan mij honden uit te delen…
Lady had haar nieuwe hippe super jas met capuchon! Zij heb die echt nodig omdat zij vreeslijk koud lijd.
Deze prachtige jas is cadeau van mij mam. Onze mam is van origine beroep naaister en als kind had ik altijd de moeste kleren en ook mij poppen. En nu is Lady de lucky one!
Heerlik weer terug zijn!

2 opmerkingen:

Laag bij de grond zei

Oef! Gelukkig dat Lady weer terug is... het jasje is trouwens super hip hoor! Heel mooi! Ik heb hier met Kaatje afgesproken dat ze met deze kou in ieder geval een truitje aan moet. Met veel tegenzin loopt ze dan achter me aan, tja teckels hè?
Een hele fijne jaarwisseling en hopelijk is het geknal gauw over (heb er ook een hekel aan).
Lieve groet, Karen en teckels.

Anoniem zei

Wat is nr.1 een prachtige foto!


Sas