dinsdag 16 december 2008

Hondenleven

Vandaag zal ik weer wat vertelen!
Het is koud! En donker!
Maar dat woud ik niet vertelen, ik woud volenden vertelen.
Ook heb ik pest aan dat zij hele tijd foto’s van mij maakt, een ding vind ik wel leuk en dat is beroem te worden!
Ik ben al zo zo natuurlijk zeer beroem in onze wijk en zo, maar morgen gaat dat echt gebeuren.
Onze eigen blog word namelijk gespot in Hondenleven magazine in rubriek WWWoef, die ligt van af morgen in de winkels.
We kopen die elke maand, alle laste nummers liegen in de auto. Zo heb zij iets te lezen als zij op mij in de bos moet wachten, als ik nog niet klaar ben met al die konijnen….
Bij deze dus: alle nieuw snuffelaars op ons blog, welkom! En weit dat uw met zeer bijzonder teckel Lady hebben te maken! Ja en rest van het roedel…ja, die zijn lang niet zo belangrijk als IK!
Groeten Lady

4 opmerkingen:

Brad zei

I love your blog and dogs.
Brad

Anoniem zei

He Lady, zijn die foto's toch niet voor niets geweest, zul je beloven niet teveel naast je schoenen te gaan lopen? Proficiat!

Anoniem zei

Ik zag je vandaag inderdaad in de Hondenleven staan. Helemaal goed, nu kunnen nog meer mensen van je prachtige foto's en mooie verhalen genieten!

Mieneke zei

Oh, wat leuk, waar kan ik je kopen Lady, dat wil ik ook wel zien.