maandag 15 juni 2009

SHIN wandeling

Zaterdag dag als van schilderij….zo prachtige zomers weer….
Zondag: een regen!!!!
En dat is op zich niet zo erg maar gezien vandaag het wandeling van SHIN was in Belgie, was het alles behalve leuk!
Alles goed voorberijd. Auto gewassen, van binnen en buiten. Bande opgepompt. Tas ingepakt….
Ochtend vroeg aangerijen samen met Ricky en totaal 11 honden bij ons, toen was nog droog …maar dat had niet lang mogen duren…
Boven dient had mij voor eerste keer mij TomTom in totaal steek gelaten en we had gearriveerd op totaal ander toestemming.
Na een uur rijden kwamen we achter dat we nog een klein uurtje moeten en dan in ander richting! Kort om naar 2 uur rijden en sukkelen kwamen we aan. Alle wandelars zijn al lang vertrokken, incluis mij klantje Vamy met haar baasjes!
Ik had Vamy’s baasjes lekker gemakt, zo hun ook aan deze wandeling mee gaan doen….gezellig!
Ik voel mij zo schuldig dat we late waren…
Na dan maar toch snel korte rondje gemakt met onze eigen honden ....
Door en door nat terug naar het kantine, waar alle wandelars al terug waren aangekomen van de officieel wandeling.
Net zo nat, als we. Alle mensen met hun natten honden zaten binnen. Van het gezellige picknicken is nikst geworden…
Toch was het leuk om alle bekenden mensen en voornamelijk hondjes, die ik nog ken van Refugio te zien!
Net als deze 3 tal. Ratatuja, podenko die zo lang zat in Refugio. Berta, hondje die we brachten naar Refugio van de dooding station de alle laste dag, dat ik in Refugio was voor we naar NL zijn verhuis. En Lilie!!!! Podenkotje die ik weken lang probeert te vangen van de vuilnisplaats waar zij zat verstop met haar puppy’s…het was toen een hope lenden…en nu!!! Zoooooooo gelukkig bij haar Vicky!!! ( voor meer over Vicky en haar dieren boel klik hier )
Sommige hondjes zijn heel dik geworden. Teken, dat hun nu nooit meer geen honger hoefden te lijden bij hun nieuw baasjes;-)
Als Johny! Hihi…deze hondje zat zo lang in Refugio! Dun en zijn potje was gebroken…hij is nu dik! En heb super leventje…hij doen wel nog steeds de zieligste look!
En nog viel meer…

Na even buurten, nog een wandeling gemakt met onze eigen honden en dan maar richting thuis… Het komt waak dat in leven lopen dingen totaal anders als het bedoeling was…net als deze dag.
Ik vind het ook heel snue voor alle vrijwilligers, die deze dag zo lang hadden georganiseerd…en daroom wil ik hun toch extra voor bedanken!
Volgen jaar beter (weer!)
En wie nog een leuke hondje zoek: deze is in ¨aanbieding¨!
En nog viel meer…………………
www.ace-charity.org

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ondanks de regen toch een schitterende dag!

Anoniem zei

Hoi Adela

Super bedankt voor de echt super mooie foto's van men Podenco-schatten... Was echt heerlijk te lezen wat je over ons schreef...

vele groetjes en pootjes

vicky en co...

Anoniem zei

Hé Adela,
Wat schamen we ons, dat we jou geen mail gestuurd hebben met de juiste reisweg. Sorry 1000x. Dan hadden jullie zeker op tijd geweest. En natuurlijk heel veel dank voor de mooie foto's.
Gisje en Theo - Chula en Dina
Kus aan Ricky en al de honden.

Mieneke zei

Schitterend Adela, heb genoten.
Wat jammer dat ik niet meer goed weet wie wie is, ik herken er wel heel veel.
Hoop dat jullie volgend jaar meer boffen met het weer.

Mieneke