dinsdag 9 juni 2009

Teckel in de reclamatie

Pipi, de dochter van onze teckel Lady, is vandaag gearriveerd….
Zij is beetje van het slag…volgens mij weit zij echt, dat zij afgestaan is :-(
Zo was in de bos beetje triest en woud niet wandelen….en in huis is zij beetje huilen….en zoek iets (of iemand)…totaal ander Pipi, als die Pipi die ik normaal ken….
Zij is wel helemaal op de top ( qua look) mensen had haar nog naar kaper gebracht en zo heb zij een leuke en hele korte zomers coup…
Zij is echt lief…en zelf mij eigen honden vind het totaal niet erge dat zij hier is…Lotje vind het juist heel leuk en woud mee spelen, maar Pipi heb geen zien in vandaag…
Pipi is vanavond opgehaald door onze vriend Wim…
Even kijken, als het klik tussen hun…en zo niet zal we toch nog voor Pipi een goede huis gaan zoeken...
Morgen gaat Pipi weer gezellig met ons wandelen! Hopelijk voel zij zich beetje beter…
Een ouderschap hout niet op bij 18. verjaardag en een fokkerschap niet bij 7 weken…
Alle komt goed…

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Och arme Pipi, ik denk echt dat ze krent mist
Morgen ben ik waarschijnlijk in het bos in Stratum dan zie ik haar wel, geef ik haar wel reiki

Anoniem zei

op de foto kijkt ze ook heel erg bezorgd, helemaal niet zoals we van Pipi gewend zijn. Lieve Pipi het komt allemaal goed, echt waar, geef het even de tijd en je zult weer vrolijk rondspringen
liefs, Ricky