donderdag 18 juni 2009

Welkom Woezel!

Het grote ¨gevaar¨ van honden te fosteren ( asiel honden opvangen tot het goede huis voor hun gevonden word) is dat men zo verliefd kan worden, dat het niet meer mogelijk is afscheid te nemen….
Ik praat van eigen eenwaardig…
In Spanje opvangen +/- 18 hondjes ( voornamelijk puppy’s) heb ik zelf ook 2 fantastische honden overgehouden. Ik had geen een dag spijt van gehad en ben zo gelukkig met hun!
Nu, sinds Ricky is zwaar besmet met de ¨foster virus¨, is het voor haar altijd op nieuw drama de foster hondje laten gaan…
Dat het eens ¨mis¨ zal gaat lopen, was te verwachten!
En zo is nu dus Woezel aan nieuw huis gekomen! Hihihi…
Woezel is 6. foster hond van Ricky en van af nu haar eigen 4. (Spaanse)hond!
Hun zal vast en zeker super gelukkig samen gaan worden. Dat is geen twijfel over!
En dat maak mij ook gelukkig!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, dat snap ik.. dat Ricky deze hond er graag bij wilde! Wat een koppie... dan ben je gelijk 'verkocht'!!
Fijn dat alles goed gegaan is met Elfje, echt superfijn. Nu nog flink genieten met z'n allen!

X S

Mieneke zei

Hi Hi Ik ken het gevaar van opvangen ook. Tot nu toe is het goed gegaan en met wat traantjes en slikken de opvangers laten gaan.
Voelt wel goed als er eenmaal een mailtje is dat hij/zij gelukkig is in het nieuwe gezin.
Heb nu Dirk sinds woensdag hier in opvang, hij kan aan zijn nieuwe leventje beginnen. Veel geluk met Woezel Ricky! Hij is ook onweerstaanbaar! Lieve groetjes Mieneke

Janneke zei

Wat een leuke hond! Ik kan me voorstellen dat je voor hem viel.