zaterdag 20 juni 2009

New Lap-top


Mijn oude, lieve, goede PC was al wat op beginne te raken.
Het batterij deed het niet meer, toetsen bord was al totaal versleept, het hoekjes waren afgeknowned door al mijn ex-foster puppy’s, en kabels moest ik al waak vervangen ( ook door dank de puppy’s :-)
Kort om, dat het dag aankomt dat ik afscheidt van hem zal moeten nemen, wist ik goed. Maar toch, toen het vandaag gebuurten en ook de scherm valt al zwart vond ik het best triest…
Het klink raar maar ik hou van deze PC. Het was mij alle eerste PC. Met deze PC had ik zo viel meegemaakt en meegemail en op geleerd….
Maar goed…het is niet anders…
Nu heb ik een nieuw PC. Splinter nieuw, glimmend en snel en en en….
Het is toch wennen. De toetsen bord is wat anders, de muis is anders gevoelig…
Omdat we de inlog code hadden vergeten om de mails adres allaboutdogs@telefonica.net te op nieuw te instalieren, zal ik van af nu helemaal overkomen naar de mail adres info@alleriemenlos.nl
Het afscheidt menen vind ik niet leuk, zelf niet van een oude kapotte PC, maar ik hope dat met deze nieuw exemplaar gaan ik net zo dikke matje worden ...

Geen opmerkingen: