woensdag 17 juni 2009

Operatie


Vandaag was onze Elfje nog als geopereerd op haar tumoren.
Bijna 18 manden horen we van verschilde DA’s dat zij zalen toch niet meer lang leven…..Maar Elfje lijkt alles te willen, behalve deze wereld te willen verlaten…en haar tumor was al in maat van een koe uier, het flappert alle kanten als zij loopt en het kwam bloed er van uit. En daroom had we nog als besloten het laten weghalen. Het was heel eng en mij concentratie vandaag was duidelijk aangetast. Zo had ik bijna een auto ongeluk gehad en was wat chaotische…maar in mij gedachte was ik maar bij Elfje…
Gelukkig maar is alles goed gegaan en zij liegt nu weer bij ons lekker te slapen.
Zij zien heel goed uit. Bijna net als zij was bij dokter Schumacher gewest ;-) Maar daar was Elfje niet! Elfje was bij DA Nicole van de dieren kliniek http://www.dierenkliniekwaalre.nl/

2 opmerkingen:

Anoniem zei

lieve Elfje, heel veel beterschap met de genezing van je wonden maar met de liefde die Adela voor je voelt kan het niet anders dan dat dat helemaal moet lukken want zij en vele met haar kunnen je nog lang niet missen dus zet hem op xxx

Mieneke zei

Oh Adela, was zo lang niet op het Blog, wist niet dat Elfje was geopereerd, wat spannend. Lieve Elfje, je vecht meiske, je bent zo sterkt! Heel veel beterschapsknuffels van mij!